  • 1. Data: 2003-05-11 22:49:37
    Temat: Odliczenia w 2003 i amortyzacja
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    Witam
    Mam pytania odnosnie odliczen za rok 2003
    Interesuja mnie odliczenia
    1. Z tytulu zakupu sprzetu komputerowego (np. monitora) gdy jestem zwiazany
    zawodowo z informatyka - w tej chwili oficjalnie ucze informatyki jako
    nauczyciel
    2. Z tytulu zakupu nowych okien, paneli podlogowych do wlasnego mieszkania
    (nie pod najem) gdy ponadto jestem wlascicielem budynku

    Czy w 2003 skorzystam z tych odliczen ?

    I jeszcze jedno .... w sumie nie tek dawno stalem sie wlacicielem tego
    budynku w ktorym mieszkam
    i chcialbym jakos amortyzowac jego czesc jako strodek trwaly - co powinienem
    zrobic?

    TB

  • 2. Data: 2003-05-12 07:53:38
    Temat: Re: Odliczenia w 2003 i amortyzacja
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > budynku w ktorym mieszkam
    > i chcialbym jakos amortyzowac jego czesc jako strodek trwaly - co

    W 2003 roku funkcjonują oba odliczenia i zakup sprzętu i ulga remontowa
    oczywiście do określonych limitów więc będziesz mógł skorzystać z nich.
    Wiola