  • Data: 2002-06-10 16:41:22
    Temat: ustawa o rachunkowosci
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    art.29 u.1 U. o rachunkowosci

    firma upada - zgodnie z art 29 .1 wycena akywow nastpuje po cenach sprzedazy
    netto mozliwych do uzyskania, nie wyzszych od cen ich nabycia pomniejszonych
    o dotyhczasowe odpisy amortyzacyje lub umorzeniowe ????????????

    ja to rozumiec -- samochod byl kupiony za 100 tys zl 6 lat temu, odpisy
    amoryzacyje wynosly 100% --a wiec zgodnie z tym art powinienem wyakzac
    wartos samochodu 0 mimo iz jest on wart jeszcze ok 20 tyz zl -czy mam racje
    jacek