  • 1. Data: 2007-02-16 15:02:57
    Temat: vat kontrahenta i moj
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    witam,
    prowadze DG i na razie nie place vat do okreslonej w Ustawie kwoty (10.000
    eu). Dostalam propozycje wykonywania uslug dla firmy z branzy doradczej
    (czyli z zalozenia vatowej). Czy oznacza to automatycznie, ze sama zaczynam
    swiadczyc uslugi doradcze i powinnam wejsc w vat? Czy wystarczy po prostu
    odpowiednio nazwac moje uslugi i dac sobie spokoj z vatem?

    dzieki!

    --
    Pisz na Berdyczów

  • 2. Data: 2007-02-16 15:27:05
    Temat: Re: vat kontrahenta i moj
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 16 Feb 2007 16:02:57 +0100, Doktorynka napisał(a):

> [...]
    > (czyli z zalozenia vatowej). Czy oznacza to automatycznie, ze sama zaczynam
    > swiadczyc uslugi doradcze i powinnam wejsc w vat?

    Czy sprzątaczka z działalnością gospodarczą sprzątająca bank prowadzi
    działalność bankową?

    > Czy wystarczy po
    > prostu odpowiednio nazwac moje uslugi i dac sobie spokoj z vatem?

    Powiedziałbym, że nie decyduje nazwa usługi ale jej rzeczywisty
    charakter/treść.