  • 1. Data: 2003-12-16 10:43:46
    Temat: vat od refaktury
    Od: "Krzysztof" <k...@i...grupy.pl>

    Załużmy że kontrakt upoważnia mnie do refaktury kosztów. Najczęściej są to
    faktury o stawce VAT "zwolnionej". Jaką zatem wystawić refakturę. Sam
    stosuję 22% a nie "zw."

    --
    Krzysztof Potocki
    krz_s(@)interia.pl

    begin 666 Krzysztof.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM+<GIY<WIT;V8
    -"D9..DMR
    E<&P-"E)%5CHR,# S,3(Q-E0Q,#0S-#9:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
    `
    end

  • 2. Data: 2003-12-16 12:49:34
    Temat: Re: vat od refaktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Krzysztof napisał:
    > Załużmy że kontrakt upoważnia mnie do refaktury kosztów. Najczęściej są to
    > faktury o stawce VAT "zwolnionej". Jaką zatem wystawić refakturę. Sam
    > stosuję 22% a nie "zw."

    Stawki nie stosujesz Ty a stosuje sie ja do towaru/sługi.
    To że akurat masz sprzedaz na 22% nie znaczy że "stosujesz stawkę 22%"
    tak po prostu.
    Jeżeli sprzedajes zczy refakturujesz cos co jest opodatkowane inna
    stawka masz obowiązek zastosowac odpowiednią stawke dla towaru/produktu
    a nie taka jak "zawsze stosuję".

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-12-16 14:13:18
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@p...com.pl>

    Krzysztof napisał(a):

    > Załużmy że kontrakt upoważnia mnie do refaktury kosztów. Najczęściej są to
    > faktury o stawce VAT "zwolnionej". Jaką zatem wystawić refakturę. Sam
    > stosuję 22% a nie "zw."
    Proponuje archiwum i chwile zastanowienia:

    refaktura to krotko mowiac "przerzucenie" kosztow dalej - wiec brak
    podstaw dla stosowania VAT innego niz na fakturze

    Pozdrawiam
    Lukasz Goralczyk