  • 1. Data: 2003-12-16 08:39:55
    Temat: Prawo do spadku a podatek?
    Od: "Tomek_Rock" <tomek_rock@_NOSPAM_gazeta.pl>

    Witam wszystkich serdecznie. Mam do was pytanie pytanie dot. prawa do
    spadku. W archiwum nie było nic- lub ja nie znalazłem. Otóz zgodnie z
    wyrokiem sądu nabyłem prawo do spadku po ciotce. Przemiotem spadku jest
    zrewaloryzowany wkład w spółdzielni mieszkaniowej. Otrzymałem prawo do
    w/wym. wkład lecz jako takiego nie otrzymałem, gdyż ex-mąż mojej ciotki
    krótko mówiąc robi uniki. Problem jest taki że fiskus żąda ode mnie podatku
    od spadku, którego na dzień dzisiejszy nie widziałem na oczy. Czy słusznie?
    Proszę o poradę.

    pozdrawiam Tomek

    ---