    From: Zorka <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: vatenfal
    Date: Fri, 02 Oct 2009 15:57:18 +0200

    Witam

    Żona ma podpisana umowe na dostawe elektryki z firma watenfal. Umowa
    zawarta została za tzw. czasow panienskich.
    Obecnie żona zmieniła nazwisko na nazwisko męża. Prad dalej dostarcza
    watenfal ale faktury przychodza na stare panienskie nazwisko.
    Firma watenfal życzy sobie dostarczenia aktu małżenstwa, dopiero wtedy
    zmienia dane na fakturze i pewnie rowniez w umowie.
    Czy to nie jest przesada? Przeciez taki watenfal to zwykła firemka, sa,
    nie jakiś Urząd. Dlaczego mamy przedstawiac watenfalowi tak powazne
    dokumenty jak wyciagi ze stanu cywilnego?

    Ja rowniez mam firme, obsluguje klientow ale do glowy by mi nie przyszło
    aby poprosic o wyciag aktu malzenstwa osobe ktora w trakcie realizacji
    umowy zmieniła nazwisko.

    Czy dowod osobisty nie wystarczy?