    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: wSPÓŁPRACA GRATYFIKANTA Z PŁATNIKEM
    Date: 17 May 2006 05:56:38 -0700

    Zainstalowałam program GRATYFIKANT 3, który możę współpracować z
    Płatnikiem.
    Mam kilka pytań:
    1 Jak mam połączyć oba te programy?
    2 Płatnika i gratyfikanta mam zainstalowanego na dwóch rożnych
    komputerach. na komie1 jest płatnik, na którym działałam wcześniej
    i są tam pewne dane, chce umieścić teraz tego płatnika na tym komie
    gdzie jest gratyfikanat(komp2). Zaczęłam wpisywać nowe dane do
    gratyfikanta, tzn zaczęłam od stycznia wpisywać umowy i listy płac.
    Czy jeśli baze ze starego płatnika(komp1) umieszczę na tym
    kompie(komp2) gdzie jest gratyfikant i nowy płatnik to czy gdy
    zaimportuje dane z gratyfikanta do płatnika czy mi zamieni te dane
    czy tu jakieś bzdury mi wyjdą. A dodam jeszcze że z urzędem
    rozliczam sie elektronicznie!
    3.Czy lepiej będzie gdy zainstaluje tego płatnika na nowym
    kompie(komp2) tam gdzie gratyfikant tam zaimportuje dane z gratyfikanta
    do płatnika i z nowego kompa będę wysyłać nowe rozliczenia a stare
    dane zostawić tam gdzie były.
    Chodzi tu mi po prostu czy dobrze będzie jesli tej bazy ze starego
    płatnika nie przeniosę do nowego i ten nowy płatnik będzie
    posiadał tylko te dane które będą zaimportowane z gratyfikanta. I
    dalej już z tego płatnika(komp2) będę się rozliczać.
    POZDRAWIAM