  • Data: 2003-11-18 10:35:14
    Temat: wartość początkowa ST a różnice kursowe
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Różnice kursowe korygują zasadniczo WP ST przed przyjęciem do użytkowania. A
    co Waszym zdaniem w sytuacji, gdy kurs po którym spółka zapłaciła
    zobowiązanie wobec importera jest niższy niż kurs odprawy, ale zapłata miała
    miejsce przed przekroczeniem granicy tego ST. Wziąć kurs z odprawy, czy kurs
    płatności??
    Ja wyceniłabym ST po kursie niższym (ostrożna wycena), ale pewności nie mam.

    Magdalena