  • 11. Data: 2003-10-08 09:28:07
    Temat: Re: wezwanie do US
    Od: "Slayer" <s...@N...gazeta.pl>

    Agunia P <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > wg mojej wiedzy jedynego podatku jakiego moge sie obawiac , to podatek od
    > roznicy 20tys pozostalej po sprzedazy domu i kupnie mieszkania... 10% ?
    > pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi!

    tego napewno nie musisz się obawiać, zapewne wystarczy pokazać akt notarialny
    o sprzedaży domu, US który wzywa zapewne nie ma pojęcia o tej transakcji...

  • 12. Data: 2003-10-08 11:12:41
    Od: "Agunia P" <a...@N...gazeta.pl>

    tak myslisz? nie beda sie czepiac ze nie moge udokumentowac wydania tych
    20tys na remont mieszkania?

    pozdrawiam,

  • 13. Data: 2003-10-08 11:20:26
    Od: "Slayer" <s...@N...gazeta.pl>

    Agunia P <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > tak myslisz? nie beda sie czepiac ze nie moge udokumentowac wydania tych
    > 20tys na remont mieszkania?

    jak wcześniej pisalem sprzedaz domu nie podlegała podatkowi dochodowemu, więc
    ta różnica nie ma żadnego znaczenia, zadzwoń do US i zapytaj o co chodzi, bo
    takie gdybania nie maja raczej sensu...

  • 14. Data: 2003-10-08 11:55:02
    Od: "Agunia P" <a...@N...gazeta.pl>

    jutro sie tam wybieram, z pakiecikiem moich dokumentow... wrazenia opowiem po
    powrocie , a tymczasem dziekuje za cenne rady:)

    pozdrawiam,

  • 15. Data: 2003-10-10 07:24:32
    Od: "Agunia P" <a...@g...pl>

    pani w US obejrzala stosowne akty notarialne i na tym sie skonczylo:)
    dziekuje za porady i pozdrawiam,

  • 16. Data: 2003-10-10 08:12:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Oct 2003, Agunia P wrote:

    >+ pani w US obejrzala stosowne akty notarialne i na tym sie skonczylo:)

    ...a ty odetchnęłaś głęboko ;) ! :)

    pozdrowienia, Gotfryd