  • 1. Data: 2005-04-19 16:40:46
    Temat: winbook
    Od: "Marti" <c...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanko. Prowadzę małą firmę i księgowa którą wynająłem "zmusza" mnie do
    zakupu programu księgowego o nazwie WINBOOK. Ani ja ani nikt z moich
    znajomych nie zna tego programu. Czy ktoś z szanownych grupowiczów używał go
    lub coś o nim słyszał? Jeżeli tak to bardzo proszę o opinie.

  • 2. Data: 2005-04-19 18:55:15
    Temat: Re: winbook
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl>

    > Mam pytanko. Prowadzę małą firmę i księgowa którą wynająłem "zmusza" mnie
    > do zakupu programu księgowego o nazwie WINBOOK.

    Jak może Cię zmuszać?? :)
    A ile toto kosztuje?

  • 3. Data: 2005-04-20 09:30:08
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Marti napisał:

> [...]
    > znajomych nie zna tego programu. Czy ktoś z szanownych grupowiczów używał go
    > lub coś o nim słyszał? Jeżeli tak to bardzo proszę o opinie.

    Jak wynająłeś? Na umowę o pracę? To zmień księgową.
    Na umowę zlecenie? To niech księguje na czym chce, byle dobrze, Ciebie
    to nie obchodzi (finansowo także). No chyba, że w tej umowie
    zobowiązałeś się, że jej ten program kupisz.

    pzdr

    Tomek

    Wszystko o MOTORYZACJI >>> http://link.interia.pl/f186a

  • 4. Data: 2005-04-21 20:34:10
    Od: Tomek <b...@a...org>

    Polecam przejrzenie strony www.winbook.com.pl
    Osobiście w pracy używam tego programu od 4 lat. Jeśli chodzi o mnie to
    nie mam większych zastrzeżeń. Program ma dobrze rozbudowaną
    "magazynówkę". Ze swojej strony nie mogę raczej powiedzieć nic złego o
    tym programie. W razie potrzeby współpraca z producentem przebiega wzorowo.

    Pozdrawiam
    Wanda