  • 1. Data: 2003-05-16 12:22:11
    Temat: windykacja dlugow ( mam nadzieje ze TG)
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    witajcie
    :)
    Bogu co boskie
    a ludzia i firma co im sie nalezy
    :)
    dostalem dzis infiormacje o wszczeciu wzgledem mnie windykacji
    a rzecz dotyczy abonamentu Cyfry plus
    :)
    Cyfra przejela mnie po przejeciu Wizji
    z ktora kiedys na samym jej poczatku podpisalem umowe
    :)
    zarowno przedtem Wizji jak i pozniej Cyfrze oplacalem systematycznie
    abonament
    az zdarzylo sie kiedys z powodu dluzszego wyjazdu na wakacje
    ze nieoplacilismy w czasie abonamentu
    i w pare dni po terminie zostałem zablokowany
    :)
    doszlismy wtedy do wniosku
    ze w sumie i tak niewiele ogladamy z coraz bardziej kurczacej sie oferty
    programowej
    i napisalem do nich pismo z prosba o rozwiazanie umowy
    :)
    zgodnie z ich opisana i naglosniona w radiu w audycji Radia Z
    nieodpowiedzieli oni na to pismo
    a po otrzymywaniu coraz wyzszych faktur napisalem kolejny raz
    i wtedy po paru dostalem w odpowiedzi
    ze nie moge rozwiazac z nimi umowy...
    :(
    nie jest to oczywiscie prawda tymbardziej
    ze zadnej z nimi umowy nie podpisywalem
    cos podobno oni wysylali do mnie ( zwykla przesylka pocztowa)
    a nieodeslanie tego im oznaczalo (w ich rozumieniu)
    ze sie z nimi podpisalo umowe
    !!!!!!!
    zwrocilem im sprzet
    zaplacilem zalegly abonament
    ale dochodza oni ode mnie jeszcze abonamentu za kolejne trzy miesiece
    ktorych jednak nie chce im zaplacic
    !!!
    bo zadaja pelnej zaplaty za usluge
    ktorej nie wykonali
    mialem w tym czasie zablokowany przez nich odbior programow
    tzn czasami byl na dzien czy dwa w okrojonym
    podstawowym zakresie a pozniej znowu na kilka dni go nie bylo
    (sprawdzalem z ciekawosci gdy przychodzily kolejne faktury)
    :)
    dzis otrzymalem z Firmy KRUK informacje
    ze jesli do poniedzialku nie zaplace reszty to:
    "spowoduje to przekazanie sprawy dalszego bezposredniego postepowania
    windykacyjnego
    sadowego i egzekucyjnego"
    :)
    moze ktos mi wytlymaczy na czym moze to polegac
    ?
    nie boje sie sprawy sadowej
    jest ona ewidentnie wygrania
    formalnie
    bo jak nie ma podpisanej umowy to nie moze byc roszczenia
    a ponadto firma zada pieniedzy za usluge
    ktorej nie wykonala
    :)
    moze mi ktos podpowie
    co mam dalej robic
    :)
    dla swietego spokoju gotow jestem zaplacic polowe ich zadania
    ale oni chca calosci
    na co z kolei moje poczucie przyzwoitosci nie chce zaakceptowac
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe