  • 1. Data: 2004-11-30 12:38:39
    Temat: wizytówki + kalendarz
    Od: "viola" <v...@a...pl>

    Zamówiliśmy wizytówki z kalendarzem po drugiej stronie, czy moge wrzucić w
    koszty? ( jeżeli opisze jako kalendarze ?) a jeżeli w reklamę to czy moge skoro
    firma miała straty?
    Prosze o pomoc
    viola

  • 2. Data: 2004-11-30 13:25:28
    Temat: Re: wizytówki + kalendarz
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > koszty? ( jeżeli opisze jako kalendarze ?) a jeżeli w reklamę to czy moge

    A co to ma wspolnego z reklama? Wg mnie jest to zwykly "materiał
    informacujny" czy coś w tym rodzaju. No chyba, ze rekalmujesz rok 2005-ty.

    Adam