  • 1. Data: 2004-11-30 12:47:00
    Temat: Przekroczeni progu podatkowego a Oswiadczenie
    Od: Yvet <yvet.to_jest_do@usuniecia_klub.chip.pl>

    Witam wszystkich.

    Jestem w trakcie googlowania, a poniewaz zalezy mi na czasie rozwiazania
    problemu wiec zadalem pytanko.

    Przekroczylem prog, co sie wiaze z tym dostalem mniejsza pensje.
    Niestety nie skladalem oswiadczenia o wspolnym rozliczniu z malzonka (co
    by mnie ochronilo przed zabraniem wiekszej kwoty podatku).

    Czy mozliwe jest zlozenie takiego oswiadczenia i zastosowanie jego
    jeszcze w tym roku ??

    Pozdrawiam
    MarcinT

  • 2. Data: 2004-11-30 13:55:53
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 11/30/2004 1:47 PM, Użytkownik Yvet napisał:

    > Czy mozliwe jest zlozenie takiego oswiadczenia i zastosowanie jego
    > jeszcze w tym roku ??

    Jeżeli nie złożysz oświadczenia jeszcze dzisiaj to nie dlatego, że
    "płatnicy, którym podatnik złożył oświadczenie {...) pobierają zaliczki
    według zasad określonych w ust. (...) począwszy od miesiąca
    następującego po miesiącu, w którym zostało złożone oświadczenie".

    --
    gefragt