  • 1. Data: 2007-04-28 14:09:42
    Temat: wpłącać 1zł podatku?
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Wyszło mi że musze zapłacić 1zł podatku, pewnie z zaokrągleń. Czy go
    wpłacać? Za przekaz zapłacę 4zł :) Za rok może oni będą mi musieli zwrócić.

  • 2. Data: 2007-04-28 14:15:19
    Temat: Re: wpłącać 1zł podatku?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "ZS" <a...@w...pl> wrote in message news:f0vkiq$8fb$1@news.dialog.net.pl...
    > Wyszło mi że musze zapłacić 1zł podatku, pewnie z zaokrągleń. Czy go
    > wpłacać? Za przekaz zapłacę 4zł :) Za rok może oni będą mi musieli
    > zwrócić.

    wpłacać

  • 3. Data: 2007-04-28 14:34:47
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 28.04.2007 ZS <a...@w...pl> napisał/a:
    > Wyszło mi że musze zapłacić 1zł podatku, pewnie z zaokrągleń. Czy go
    > wpłacać?

    Tak.

    > Za przekaz zapłacę 4zł :)

    A to już Twój problem... ;) Chyba można wpłacić w kasie urzędu. Nigdy nie
    interesowałem się taką opcją, ale jak byłem składać PITa, to były świeżo
    naklejone ogłoszenia o tym, do kiedy kasa jest czynna - chyba powiesili to
    dla "pitujących" właśnie.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2007-04-28 22:34:54
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał:

    > Wyszło mi że musze zapłacić 1zł podatku, pewnie z zaokrągleń. Czy go
    > wpłacać? Za przekaz zapłacę 4zł :) Za rok może oni będą mi musieli
    zwrócić.

    Ja nie wpłaciłem 22 gr. Po pół roku dostałem wezwanie. Musiałem z żoną
    jechać 30 km do skarbówki, zapłacić te grosze + odsetki + kara. To się nie
    nadaje nawet do skomentowania, ale taka jest prawda.

    --
    Pozdrawiam Remek
    K7S5A, Duron 1,1

  • 5. Data: 2007-04-28 22:47:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Remek,

    Sunday, April 29, 2007, 12:34:54 AM, you wrote:

    > Ja nie wpłaciłem 22 gr. Po pół roku dostałem wezwanie. Musiałem z żoną
    > jechać 30 km do skarbówki, zapłacić te grosze + odsetki + kara. To się nie
    > nadaje nawet do skomentowania, ale taka jest prawda.

    Jakaś bzdura. Albo bardzo stara historia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2007-04-28 23:30:53
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Jakaś bzdura. Albo bardzo stara historia.

    Dlaczego bzdura?

  • 7. Data: 2007-04-29 08:40:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek <w...@g...pl.invalid> w

    > "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Dlaczego bzdura?

    A ile wyniosłyby odsetki od 22 groszy po pół roku? Więcej niż trzykrotności
    wartości opłaty dodatkowej pobieranej przez "Pocztę Polską" za polecenie
    przesyłki listowej; ?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2007-04-29 09:41:14
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message
> [...]
    > trzykrotności
    > wartości opłaty dodatkowej pobieranej przez "Pocztę Polską" za polecenie

    A koszty postepowania administracyjnego?
    Nie chce mi sie szukać w kodeksie karno-skarobwym ile można zarobić za
    niezaplacenie podatku w terminie.

  • 9. Data: 2007-04-29 10:23:36
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 28 Apr 2007 16:09:42 +0200, "ZS" <a...@w...pl> wrote:

    >Wyszło mi że musze zapłacić 1zł podatku, pewnie z zaokrągleń. Czy go
    >wpłacać? Za przekaz zapłacę 4zł :)

    no coz, ja kiedys nie doplacilem to dostalem monit/wezwanie:
    - niedoplata xx groszy (bo nie podlacielm cos ponizej 1 zl)
    - odsetki xx groszy
    - wystawienie monitu 20zł (nie pamietam dokladnie kwoty, ale bylo to
    kilkadziesiat zlotych za wystawienie monitu).

    tak wiec jak nie oplaca ci sie zaplacic 1zl,
    to moze bedzie oplacac sie zaplacenie 21 zl ;-)

    pozdarwuiam,
    Cyb

  • 10. Data: 2007-04-30 07:19:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Apr 2007, Cyb wrote:

    > no coz, ja kiedys nie doplacilem to dostalem monit/wezwanie:
    > - niedoplata xx groszy (bo nie podlacielm cos ponizej 1 zl)
    > - odsetki xx groszy

    Czy to był TWÓJ podatek?

    pzdr, Gotfryd