  • 1. Data: 2003-01-30 10:33:14
    Temat: wprowadzenie samochodu os. do srodkow trwalych
    Od: "Jarosław Chromik" <k...@g...net>

    Witam wszystkich!

    prowadze jednoosobowa dzialalnosc gosp. i w styczniu kupilem uzywany
    samochod osobowy.Zamierzam wprowadzic go do srodkow trwalych i od lutego
    amortyzowac.Pytania mam w zwiazku z tym nastepujace:
    1. co zrobic z ubezpieczeniem auta?Wpisac jednorazowo w koszty (jezeli tak
    to w styczniu czy w lutym) czy dodac do wartosci auta i amoryzowac?

    2.czy oplate skarbowa, ktora musialem zaplacic w US mozna wrzucic w koszty?

    Dodam, ze samochod jest zarejestrowany nie na firme tylko na moje nazwisko.

    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za pomoc!

    Jaroslaw Chromik