  • 1. Data: 2002-09-03 08:06:54
    Temat: wspólne rozliczenie podatku przy innym adresie zameldowania?
    Od: "Shaman" <Shaman@usun_to.kki.net.pl>

    Prowadzimy z żona wspólnie tzw. gospodarstwo domowe ale jakoś nie możemy się
    zmusić do załatwiania wszystkich papierków związanych z zameldowaniem
    (zmiana dowodów, danych w bankach itd). W związku z tym mam pytanie - czy
    inny adres zameldowania niż faktycznego zamieszkania przeszkodzi nam w
    możliwości wspólnego rozliczenia podatku?

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2002-09-03 08:49:49
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Shaman" <Shaman@usun_to.kki.net.pl> wrote in message
> [...]
    > inny adres zameldowania niż faktycznego zamieszkania przeszkodzi nam w
    > możliwości wspólnego rozliczenia podatku?

    Mozecie sie spokojnie rozliczac...
    My tak robimy "od zawsze..."

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-09-03 10:04:16
    Od: "Artur" <o...@w...pl>

    > Mozecie sie spokojnie rozliczac...
    > My tak robimy "od zawsze..."
    >
    > Boguslaw

    Witam
    Razem z żoną również się tak rozliczamy "od zawsze" i nigdy nie było z tego
    powodu zadnych problemów...
    Artur

  • 4. Data: 2002-09-03 10:42:22
    Od: "Shaman" <Shaman@usun_to.kki.net.pl>

    > Witam
    > Razem z żoną również się tak rozliczamy "od zawsze" i nigdy nie było z
    tego
    > powodu zadnych problemów...
    > Artur

    żeby nie było nieporozumień - adres zameldowania żony i mojego zameldowania
    jest różny - czy to niczego nie zmienia?

    PZDR
    Shaman

  • 5. Data: 2002-09-03 10:57:12
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    > tego
    >
    > żeby nie było nieporozumień - adres zameldowania żony i mojego
    zameldowania
    > jest różny - czy to niczego nie zmienia?

    No zeby bylo jasne..
    ja tak robie "od zawsze"..

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-09-03 12:20:46
    Od: "Shaman" <Shaman@usun_to.kki.net.pl>

    > zameldowania
    >
    > No zeby bylo jasne..
    > ja tak robie "od zawsze"..

    :) super - wielkie dzięki :)

    PZDR
    Shaman

  • 7. Data: 2002-09-05 09:42:24
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    > :) super - wielkie dzięki :)

    Nie musicie mieszkac razem, ale musice prowadzic "wspolne gospodarstwo
    domowe"
    Boguslaw

  • 8. Data: 2002-09-05 09:49:59
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > Nie musicie mieszkac razem, ale musice prowadzic "wspolne gospodarstwo
    > domowe"
    A gdzie to napisali? Przyjda sprawdzac gdzie mąz trzyma maszynkę do
    golenia i bieliznę?

    Żeby sie razem rozliczać wystarczy istnienie ustawowej wspólności
    małżeńskiej przez cały rok podatkowy. Ne znalazlam w ustawie innych
    warunków sine qua non.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk