    From: Jarek <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: wybór sposobu rozliczenia z US
    Date: Wed, 28 Dec 2005 14:46:33 +0100

    Witajcie,
    zakładam pierwszą w życiu działalność gospodarczą.
    Muszę wybrać sposób rozliczenia się z US.

    Prawodopodobnie moja księgowa zaproponuje mi jakieś rozwiązania, ale
    chcaiłbym pójść na rozmowę choć trochę przygotowany.
    Gdzie mogę poczytać na ten temat?

    Jaki sposób Waszym zdaniem będzie dla mnie najwygodniejszy? Chcę wykonywać
    i sprzedawać fotografie (ślubne, reklamowe, jakieś studniówki itp.). Czy
    istnieje jakieś idealne rozwiązanie, czy będę wybierał między jednym a
    drugim złem?

    Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
    Jarek