  • 1. Data: 2004-09-28 16:04:07
    Temat: wyciąg z urzędu skarbowego
    Od: "ar156" <a...@n...o2.pl>

    Witam!
    Moja znajoma wkrótce ma mieć przeprowadzoną sprawę o alimenty. Były mąż
    przedstawił zaświadczenie o zarobkach ( jest właścicielem sklepu )
    potwierdzone przez księgową. Według mojej koleżanki ich wysokość jest
    zaniżona. Czy może wystąpić z wnioskiem o wyciąg z urzędu skarbowego?

    Pozdr Maciek

  • 2. Data: 2004-09-28 18:08:12
    Temat: Re: wyciąg z urzędu skarbowego
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

> [...]
    > potwierdzone przez księgową. Według mojej koleżanki ich wysokość jest
    > zaniżona. Czy może wystąpić z wnioskiem o wyciąg z urzędu skarbowego?

    Do urzedu morzesz wystapic zawsze, najwyzej odpowiedza ze nie moga. I
    przypuszczam ze wlasnie tak bedzie, przysla Ci pismo oficjalne ze neistety.
    Ewentualnie sad moglby zwrocic sie do US wlasnie z czyms takim.
    pozdr.
    KJ

  • 3. Data: 2004-09-29 09:50:46
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    ar156 pisze:

> [...]
    > potwierdzone przez księgową. Według mojej koleżanki ich wysokość jest
    > zaniżona. Czy może wystąpić z wnioskiem o wyciąg z urzędu skarbowego?

    jesli jest wlascicielem to NIE ma zaswiadczenia o zarobkach,
    lecz o dochodzie.

    US MOZE wydac zaswiadzcenie o dochodzie,
    lezc jest ono PRAKTYCZNIE zaswiadczeniem odochodzie
    "zgloszonym do US".

    Od oceny dowodow jest sad.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-09-29 20:41:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 Sep 2004, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ ar156 pisze:
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ US MOZE wydac zaswiadzcenie o dochodzie,
    >+ lezc jest ono PRAKTYCZNIE zaswiadczeniem odochodzie

    ...zawsze bardziej wiarygodne niż gołe "zaświadczenie księgowej"...

    >+ Od oceny dowodow jest sad.

    ...że się wtrącę: slusznie acz nie dość jasno wyłożyłeś IMHO że jeśli
    chce to MOŻE wystąpić o wydanie informacji przez US - ale *nie* do US
    a do *sądu* który jest władny *nakazać* taki ruch. Ale oczywiście
    zgoda że *nie musi* :)
    Ew. małżonek może jej udzielić (dobrowolnie :>) pełnomocnictwa
    ograniczonego to tej jednej czynności - pobrania potwierdzenia
    dochodów... IMHO... :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-09-30 08:38:19
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > [...]
    > [...]
    >
    > ...zawsze bardziej wiarygodne niż gołe "zaświadczenie księgowej"...

    tak, ale nie chcialem sie rozpisywac..
    jesli pozwany "zaniza" dochod rowniez w US
    to zaswiadczenie z US o dochodzie
    nie pomoze powodce..

    Boguslaw