  • 1. Data: 2002-08-21 08:01:06
    Temat: wygaśnięcie wierzytelnośi
    Od: "PN" <p...@w...pl>

    Jak w temacie - może ktoś już to przerabiał ??

    Dotyczy art. 60 Ordynacji Podatkowej - w skrócie:

    W 97 wpłaciłem w Urzędzie Pocztowym kwotę podatku VAT ( 1200 zl) - mam
    kwit. Niestety w U.S. nie wpłyneło im na konto - i ściągneli to ze mnie
    ponownie wraz z odsetkami (razem ok 4000). Nic nie pomagło odwolanie do
    Naczelnika Urzędu S., powoływanie się na art. 60, na art. 30 itd.
    Jakich argumentów użyć aby skłonić ich do zapoznania się z ordynacją ? - bo
    słowa nie trafiają. ...

    Dzięki za wszelkie info (orzecznictow NSA)

    Ze smutnymi pozdrowieniami
    Piotr Nowinowski

  • 2. Data: 2002-08-21 16:31:32
    Temat: Re: wygaśnięcie wierzytelnośi
    Od: "zenek_pl :\)" <...@w...pl>

    złoż reklamacje na poczcie (jesli sie jeszcze twoje prawa nie przedawniły).
    Jesli poczta da na pismie, ze dales im pieniążki, a ona dostarczyła do US-
    to będzie b.mocny argument.