  • 11. Data: 2002-08-05 11:47:42
    Temat: Re: wyposazenie, proste i bardzo PILNE (!!!)
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:ailhne$ej2$1@galaxy.uci.agh.edu.pl
    > Ale ja z tego co pisali sadzilem, ze oni twierdza ze System Alarmowy
    > jtanowi nie ST lecz MODERNIZACJE BUDYNKU, ktora zwieksza jego WP.
    I tak jest właśnie napisane.To jest przewrotna interpretacja.Jak nie ma
    budynku to po cholerę system alarmowy.Co on ma strzec? Z tego wynika że
    sam system nie jest zdatny do użytku,bo jest zbędny,więc nie może być ST
    tylko stanowić może cześć tego,czego strzeże.A taki autoalrm już w samej
    nazwie jest powiązany z samochodem:-))) Ot cała filozofia GP

    > Bez budynku tez dzialac nie bedzie (w drodze wyjatku napisze :) )

    Bez budynku mówisz-wg GP nie działa
    Jacek

  • 12. Data: 2002-08-05 12:01:42
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Jacek" [...]
    > I tak jest właśnie napisane.To jest przewrotna interpretacja.

    No bo alarm co prawda "dziala", lecz nie jest zfatny do uzytku....
    Wiec jest czascia "skladowa lub peryferyjna" budynku.
    Ale dlaczego dopiero KOMPLETNY system --- SYSTEM
    jest traktowany jako ta "czesc skladowa lub peryferyjna".

> [...]
    > tylko stanowić może cześć tego,czego strzeże.A taki autoalrm już w samej
    > nazwie jest powiązany z samochodem:-))) Ot cała filozofia GP

    Wg mnie (chodzi o dzialanie - zabezpiencznie, a niemruganie diodami).
    . a wyjatkowo napisalem
    :)

    bo trgo z zasady nie robie.

    > Jacek

    Boguslaw

  • 13. Data: 2002-08-05 12:46:56
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:ailpc0$3ff$1@galaxy.uci.agh.edu.pl
> [...]
    > Ale dlaczego dopiero KOMPLETNY system --- SYSTEM
    > jest traktowany jako ta "czesc skladowa lub peryferyjna".

    A tego to ja nie wiem.Taki "mundry" to nie jestem.Napiszę chyba do GP

    Jacek