  • 1. Data: 2002-08-01 22:26:21
    Temat: Zgłoszenie spadku
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Wiem, pewnie już było ale nie mam siły szukać
    Przy zgłoszeniu do US spadku może tylko jeden spadkobierca zgłosić swoją
    część spadku a innymi spadkobiercami się nie przejmować czy muszą wszyscy na
    jednym druku?

    dzięki z góry
    WS

    --
    My ICQ # 131633151
    GG 3842497

  • 2. Data: 2002-08-02 08:05:50
    Temat: Re: Zgłoszenie spadku
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > część spadku a innymi spadkobiercami się nie przejmować czy muszą wszyscy

    Jak mowila mila Pani w US
    "Kazdy odpowiada za siebie".

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-08-02 12:46:06
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aidedn$1rd$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> wrote in message
    > na
    >
    > Jak mowila mila Pani w US
    > "Kazdy odpowiada za siebie".
    >
    > Boguslaw

    dzięki. To upraszcza mi znacznie sprawę, 20 spadkobierców jest ;-))
    WS

  • 4. Data: 2002-08-02 13:05:45
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    > dzięki. To upraszcza mi znacznie sprawę, 20 spadkobierców jest ;-))
    > WS

    radze jednak sprawdzic w Us - wlasciwy jest ten , któremu podlegał
    spadkodawca
    US Warszawa Wola wymaga by pod "Zeznaniem Podatkowym O Nabyciu Majatku " w
    drodze spadku podpisali sie wszyscy spadkobiercy.

  • 5. Data: 2002-08-03 12:47:37
    Od: "tomasm" <e...@w...pl>

> [...]
    " w
    > drodze spadku podpisali sie wszyscy spadkobiercy.
    trzeba w zeznaniu wymienić wszystkich którzy są na postanowieniu sądu a
    z podpisami to jak kogoś nie będzie to może przymkną oko.