  • 1. Data: 2002-10-22 06:43:37
    Temat: wywiad skarbowy podsłucha nas bez zgody sądu
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Ministerstwo finansów przesłało do Sejmu projekt ustawy rozszerzającej
    kompetencje wywiadu skarbowego. Pracownicy fiskusa - oprócz używania broni
    palnej i siły fizycznej - będą mogli wkrótce kontrolować korespondencję,
    przesyłki i - co budzi szczególny niepokój - bez kontroli sądowej nagrywać
    rozmowy telefoniczne.
    http://www.pb.pl/artykul.asp?SEC=AKT&id=187151

    Ale wkoło jest wesoło...:-((((

  • 2. Data: 2002-10-22 07:36:37
    Temat: Re: wywiad skarbowy podsłucha nas bez zgody sądu
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    A może iść na kurs samoobrony?
    - pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-10-24 08:33:43
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl> napisał w wiadomości
    > A może iść na kurs samoobrony?

    Może zapisać się do "terrorystów"???

    "projekt ustawy prowadzący do znacznego rozszerzenia uprawnień policji
    skarbowej, jest bardzo źle przyjmowany przez środowisko biznesowe"
    "W Polsce poziom zaufania do państwa jest bardzo niski i nie miejsce tu, aby
    roztrząsać tego przyczyny. Dekretowanie uzasadnionych przypadków i sytuacji
    wyjątkowych nie znajduje pokrycia w kapitale zaufania społecznego. Mądrością
    państwa w takiej sytuacji jest postępowanie ostrożne, by nie rzec -
    przymilne, a to w nadziei zyskania większego posłuchu w przyszłości.
    Tymczasem nasze państwo chwilami zachowuje się tak, jak gdyby było zaufaniem
    Polaków obdarzane w nadmiarze i na kredyt."

    http://www.pb.pl/artykul.asp?SEC=PUL&id=188984

  • 4. Data: 2002-10-24 08:53:49
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Tymczasem nasze państwo chwilami zachowuje się tak, jak gdyby było
    zaufaniem
    > Polaków obdarzane w nadmiarze i na kredyt."

    Ja bym raczej tego nie rozpatrywał w kategoriach zaufania.
    Obecna ekipa po prostu garściami czerpie pomysły z okresu swej dawnej
    "świetności" sprzed wielu lat i tyle.
    Mądrość ludowa głosi: "czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość
    trąci" - i to się niestety sprawdza.

    Pix