    From: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: z cyklu "jak wnieść do DG", ale trochę trudniejsze
    Date: Wed, 18 May 2005 20:19:44 +0200

    Nabyłem "okazyjnie" kilka domen - transakcja, przebiegła w Internecie -
    otrzymałem login i hasło do panelu administracyjnego.

    Teraz chcę te domeny sprzedać "z zyskiem", po doaniu paru elementów, jak
    witryna, pozycjonowanie itp.

    Jak to zrobić? Jak udokumentować, że to działalność gospodarcza stała się
    właścicielem domen? Technicznie to proste - zmieniam dane właściciela
    domeny. Ale jak pod względem księgowym?
    Cena nabycia tych domen to ok 100 zł - Sprzedaję je dużo drożej.

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)