  • 1. Data: 2004-11-30 06:21:53
    Temat: z czego wynika aktualizacja
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    Szukam w przepisach z czego wynika obowiązek aktualizacji PKD?

  • 2. Data: 2004-11-30 06:26:14
    Temat: Re: z czego wynika aktualizacja
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    Z danych prezentowanych przez GUS na stronie www wynika, że nie trzeba
    biegać po wszystkich urzędach jak to na grupie już wyczytałem a jedynie
    wypełnić ankietae

    http://www.stat.gov.pl/serwis/k_o/7.05.2004%20r.rtf

  • 3. Data: 2004-11-30 08:28:02
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Tue, 30 Nov 2004 07:26:14 +0100 "Marcin" <m...@i...pl>
    pisze:

    > Z danych prezentowanych przez GUS na stronie www wynika, że nie trzeba
    > biegać po wszystkich urzędach jak to na grupie już wyczytałem a jedynie
> [...]

    Dzięki za info i link.

    Pozdrawiam,
    Piotr A. Dybczyński