    From: "basia" <a...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zakładanie spólki jawnej a siedziba
    Date: Mon, 7 Mar 2005 21:56:35 +0100

    Witam

    z tego co wiem w zgłoszeniu do krs trzeba podać siedzibę spółki, jeśli chcę
    na siedzibę wynająć lokal biurowy, to jak to przeprowadzić tzn czy ja mogę
    wynająć lokal przed założeniem spółki i potem wnieści to prawo w umowie
    spółki?

    czy potem wynajmujący gdy już będziemy mieli nip itp podpisze aneks do
    umowy?

    jak to zrobić może trzba inaczej, pomóżcie

    pozdr.

    basienqa