  • 1. Data: 2007-11-23 14:23:31
    Temat: zakup i odstprzedaz domeny internetowej, serwera - co z podatkiem?
    Od: "L.S." <i...@n...pl>

    Witam, taki przykład:

    Chodzi o zakup i odsprzedawanie , w tym przypadku domen internetowych.
    Kupuje domene X za 100pln netto (122 brutto - faktura od providera
    domenowego).
    I zalozmy ze owa domene chce po kosztach sprzedac (np. znajomym).
    Do tej pory sprzedawalem taka domene za 122pln brutto.
    I teraz jak to jest? Jako posrednik - place podatek tez czy nie?? Bo jezeli
    tak to wychodziloby ze od 100 netto musze zaplacic vat (dostaje zwrot bo
    faktura od proovidera to moje koszta), ale jeszcze place podatek.... a to by
    oznaczalo ze jestem w tym przypadku 19zl "do tylu".

    Dlatego pytanie: czy w takich sytuacjach podatku sie juz nie placi? Jak to
    wyglada, prosilbym o troche szczegolow. Podoban sytuacja dotyczy sie uslug
    hostingowych (serwery www).

    Pozdrawiam.
    Łukasz

  • 2. Data: 2007-11-23 14:31:24

    Dnia 23-11-2007 o 15:23:31 L.S. <i...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > to by
    > oznaczalo ze jestem w tym przypadku 19zl "do tylu".

    Was? Rozpisz wyliczenia bo ciężko się w nich połapać(przynajmniej mi)

  • 3. Data: 2007-11-23 15:02:41
    Od: Marek Murawski <m...@g...com>

    Nie jesteś 19 pln do tyłu, bo z opisanej przez Ciebie sytuacji wynika,
    że nie masz _dochodu_ a 19% podatek liczy się od dochodu, a że dochód
    wynosi 0 pln to podatek dochodowy jest również zerowy