  • 1. Data: 2005-07-10 21:30:10
    Temat: zakup samochodu na dg a znizka oc etc
    Od: "michal_e" <m...@o...pl>

    witam,

    Chcialbym nabyc nowy samochod z homologacja na ciezarowy do prowadzonej dg (kpir
    + vat), niestety bedzie to moje pierwsze auto w zwiazku z tym bede mial "zwyzke"
    na oc ac etc. Czy jest jakas mozliwosc aby ulgi mojego ojca (oc, ac) przeszly na
    to auto tj. czy trzeba go wpisywac jako wspolwlasciela lub uzytkownika lub w
    jakis inny sposob najlepiej to rozegrac. I jak to bedzie wygladalo do strony
    wprowadzenia samochodu jako srodek trwaly vat + amortyzacja.

    Z gory dzieki za odpowiedz,

    pozdr,
    michal_e

  • 2. Data: 2005-07-10 21:41:48
    Temat: Re: zakup samochodu na dg a znizka oc etc
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "michal_e" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > strony
    > wprowadzenia samochodu jako srodek trwaly vat + amortyzacja.

    Piszę tylko z doświadczenia:
    Gdy auto jest własnością S.C., wtedy faktura/umowa zakupu winna być na S.C.,
    a w dowodzie rejestracyjnym wpisani są wszyscy właściciele S.C.
    Zniżka należy się na głównego użytkownika, pierwszego w dowodzie
    rejestracyjnym, choć jest brany pod uwagę czas posiadania prawa jazdy przez
    pozostałych wspólników (o ile prawo jazdy posiadają).

    SIM