  • 1. Data: 2010-01-28 11:26:07
    Temat: zwrot vat za materiały budowlane - korekta faktury
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    złożyłem wniosek o zwrot i czekam na kasę :-), ale w międzyczasie
    reklamowałem drzwi wejściowe, które też uwzględniłem w odliczeniu,
    reklamacja uznana, dostałem zwrot gotówki i fakturę korygująca,
    co teraz:
    - składać korektę wniosku, dołączając tę korektę faktury?
    - nie składać, bo zwrot nastąpił po złożeniu wniosku?

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2010-02-02 21:55:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Jan 2010, s_13 wrote:

> [...]
    > - składać korektę wniosku, dołączając tę korektę faktury?
    > - nie składać, bo zwrot nastąpił po złożeniu wniosku?

    ...nikt?
    Bo przyznam że przepisy obejrzałem, i dziwnie to wygląda: tak jakby
    ustawodawca nie przewidywał korekty *odliczenia*.
    Ale być może da się taką konieczność wywieść z łańcuszka przepisów
    ogólnych (problem w tym, że dotyczących wyłącznie odliczenia
    podatku dochodowego, a nie VAT!), może ktoś wyciągnie z rękawa
    i naprostuje - to nie do pomyślenia, ze MF zostawiło dziurę ;)
    (no, chyba że ta dziura MIAŁA być, a teraz jest dla nas za późno).

    pzdr, Gotfryd