  • Data: 2003-04-28 10:23:22
    Temat: zakup wlasnej domeny - mozna odpisac?
    Od: "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wlasnie wypelnilem PIT 37 w programie pity 2002 i zamierzalem
    wyslac do US, ale tak mnie naszlo.. jestem administratorem,
    informatykiem w ogolnosci :) mam wlasny www, wlasny adres
    mailowy we wlasnej domenie. Zatrudnienie na umowe o dzieło.
    Jestem osobą fizyczną (tz nie firma :)
    Domene zakupilem i rachunek oplacilem.
    Zastanawiam sie czy moge to odpisac? Nie sa to duze pieniadze
    ale i tak podatki place jak dla mnie spore wiec moze moge
    to odliczyc?
    Jezeli moge, to czy to bedzie w PIT/O w punkcie C.2.

    Kwoty odliczeń z tytułu:
    3. Wydatków na zakup przyrządów i pomocy naukowych, programów
    komputerowych oraz wydawnictw fachowych, bezpośrednio związanych
    z wykonywanym zawodem i wykonywaną pracą.

    Tylko ze domena cośtam.net nie jest programem.. czy mogę to
    pod to podciągnąć? jezeli nie to pod co moge? I jaki procent
    zaplaconej sumy odliczam? Akurat tak sie zlozylo ze nigdy
    nie robilem odliczen wiec chce to wreszcie zrobic, choc suma
    wielka nie jest ;-)
    Bylbym wdzieczny za odpowiedź

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq