  • 1. Data: 2004-06-03 06:54:02
    Temat: zaliczka na pdof
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Witam, bardzo proste pytanie:

    Czy w przypadku umowy o dzielo z 20% kup, od pozostalych 80% nalezy
    odprowadzic do us 20% z tytulu pdof czy 19% ? Jak to wlasciwie jest ? :)

    pozdrawiam, marekz

  • 2. Data: 2004-06-03 07:18:29
    Temat: Re: zaliczka na pdof
    Od: "Tomasz Pietrzak" <n...@o...pl>

    19%, ale pamiętaj jeszcze o ZUSie. W zależności od tego kto z kim się umawia
    trzeba płacić

  • 3. Data: 2004-06-03 07:28:53
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pietrzak" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 19%, ale pamiętaj jeszcze o ZUSie. W zależności od tego kto z kim się
    umawia
    > trzeba płacić

    Dzieki. Przy umowie o dzielo zus ? Mam wrazenie, ze nie... Umawia sie osoba
    fizyczna ze wspolnota mieszkaniowa.

    marekz

  • 4. Data: 2004-06-03 08:11:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Jun 2004, MarekZ wrote:

    >+ Użytkownik "Tomasz Pietrzak" <n...@o...pl>
    >+ > 19%, ale pamiętaj jeszcze o ZUSie. W zależności od tego kto
    >+ > z kim się umawia trzeba płacić
    >+
    >+ Dzieki. Przy umowie o dzielo zus ?

    ...z pracodawcą dla przykładu tak...

    >+ Mam wrazenie, ze nie... Umawia sie osoba
    >+ fizyczna ze wspolnota mieszkaniowa.

    ...a to zależy czy również dla tej wspólnoty (oprócz realizacji
    zamówień) pracuje !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-06-03 08:24:06
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > ...a to zależy czy również dla tej wspólnoty (oprócz realizacji
    > zamówień) pracuje !

    Heh, no pewnego minimum inteligencji 'podatkowej' to jednak nalezy chyba ode
    mnie oczekiwac... :)

    marekz