  • 1. Data: 2005-11-14 21:27:03
    Temat: zaliczka w grudniu
    Od: "xxx" <w...@w...pl>

    Witam!

    Pytanie:
    w ktorym roku zniesiono zaliczke za grudzien placona razem z PIT-51
    (podobnie z PIT-5) za listopad? (kiedys bylo tak, ze za grudzien zaliczkowo
    placilo sie tyle samo co za listopad)

    pozdrowienia - xxx

  • 2. Data: 2005-11-15 10:58:38
    Temat: Re: zaliczka w grudniu
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    A zniesiono????

    Graszka.

  • 3. Data: 2005-11-15 11:31:50
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <dlcf2a$7s5$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Graszka" <g...@w...pl> wrote:

    > A zniesiono????

    W sumie tak - płacisz listopadową w podwójnej wysokości w terminie do 20
    grudnia :)

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 4. Data: 2005-11-15 12:55:27
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Tak to było od zawsze, a przynajmniej od kiedy pamietam :)))
    Graszka

  • 5. Data: 2005-11-15 13:32:59
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <dlcls3$lsn$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Graszka" <g...@w...pl> wrote:

    > Tak to było od zawsze, a przynajmniej od kiedy pamietam :)))

    Mnie się kojarzy, że na początku lat 90 ubiegłego wieku była "zaliczka
    za grudzień płacona w takiej wysokości jak za listopad". Ale to może być
    starcza demencja.

  • 6. Data: 2005-11-16 10:00:19
    Od: "xxx" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A zniesiono????
    Ludzie od PIT-51 mowia, ze te dodatkowa zaliczke zniesiono. Wiec jesli im to
    zniesiono, to moze i nam PITowcom 5 tez zniesiono. Przegladalem ustawe o
    podatku od fizoli (o ile to w ogole mozliwe przejrzec ten belkot - 151
    stron, wielopietrowa punktacja od a do z, od 1 do sto + kilknascie - to
    jakas paranoja - ci sejmowi ludzie chyba nie wiedzieli co i za czym
    glosuja) - nie natrafilem, ale moze nie mialem szczescia.

    Pozdrawiam - xxx

  • 7. Data: 2005-11-16 10:47:23
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    xxx wrote:

> [...]
    > jakas paranoja - ci sejmowi ludzie chyba nie wiedzieli co i za czym
    > glosuja) - nie natrafilem, ale moze nie mialem szczescia.

    Zaczyna sie robic ciekawie ;)

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 8. Data: 2005-11-17 11:12:47
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    No cóż, ja mam co prawda updof z 2004 r.a tam w art.44 pkt.6 napisano co
    następuje: "Zaliczkę za grudzień w wysokości należnej za listopad, uiszcza
    się do dnia 20 grudnia."
    Inaczej mówiąc - razem z zaliczką listopadową. W okresie od ubiegłego roku
    nie słyszałam o zmianie tego zapisu, a prasę prawno-podatkową śledzę dość
    uważnie i nie sądzę abym przeoczyła.
    pozdr. Graszka.

  • 9. Data: 2005-11-17 15:41:12
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <dlhojg$29r$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Graszka" <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    > nie słyszałam o zmianie tego zapisu, a prasę prawno-podatkową śledzę dość

    No, teraz jest jeszcze przecinek i słowa "w terminie" ;)