  • 1. Data: 2007-04-22 20:07:08
    Temat: zamiana mieszkan lokatorskich
    Od: k...@g...pl

    mam pytanie: jaki podatek trzeba zaplacic (i kto go placi) za doplate
    do zamiany mieszkan spoldzielczych lokatorskich..?? ktos zgadza sie
    odstapic mi swoje duze mieszkanie za moje male (oba mieszkania sa
    spoldzielcze lokatorskie..) - cala zamiana odbywa sie w spoldzielni
    poprzez spisanie nowych umow najmu na wniosek stron.. ..ale
    "nieoficjalnie" doplacam tej osobie spora sumke za to odstapienie mi
    "swoich praw do wiekszego lokum".. chcemy zaplacic podatek od tych
    przekazywanych pieniedzy.. ale jaki? formalnej umowy na to nie ma i
    nie musi byc.. ..nie byloby tematu gdybym nie brala kredytu na ten
    cel no ale biore i ktos moze zazadac abym to wykazala - ze
    przeznaczylam wlasnie na ta zamiane..

    ps. chce byc po prostu uczciwym podatnikiem.. a nie zeby mi ktos
    kiedys zrobil "uprzejmie donosze.. ze ta pani tej pani przekazala duzo
    pieniazkow a ona sie z tego nie rozliczyla.."

    ktos cos wie w takim temacie?

    pozdrawiam.. Kasia