  • 1. Data: 2005-05-20 22:05:07
    Temat: zapłata podatku/zwrot podatku
    Od: "Tom" <p...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanie czy zwrot podatku dochodowego (nadpłaty) lub VAT gdzieś się
    księguje w PKPiR?
    To samo pytanie o wpłatę podatku VAT lub dochodowego.
    Dzięki za odpowiedź
    Tom
    p...@w...pl

  • 2. Data: 2005-05-21 07:44:39
    Temat: Re: zapłata podatku/zwrot podatku
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Tom" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > księguje w PKPiR?
    > To samo pytanie o wpłatę podatku VAT lub dochodowego.

    A zastanawiałeś się gdzie księguje się
    w KPiR podatek do zapłaty?
    Podobnie z VAT?
    :-)

  • 3. Data: 2005-05-23 07:30:16
    Od: "Magdalena B77" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > księguje w PKPiR?
    > To samo pytanie o wpłatę podatku VAT lub dochodowego.

    zwrot podatku to nie przychód a zapłata podatku to nie koszt, więć nigdzie
    się tego nie ujmuje
    Pozdrawiam
    Magdalena B77