  • 1. Data: 2004-04-23 08:54:44
    Temat: zasady wystawiania faktur
    Od: Jaromir <j...@o...pl>

    witam
    czy juz jest gdzies w internecie dostepne rozporzadzenie "ministra
    wlasciwego do spraw finansow publicznych" okreslajace szczegolowe
    zasady wystawiania faktur... itd.

    interesuje mnie informacja czy po wejsciu do UE beda jakies wieksze
    zmiany podczas wystawiania faktur sprzedazy, czy beda zawierac jakies
    dodatkowe informacje, ktorych nie ma teraz na fakturach eksportowych>

    dziekuje za wszystkie odpowiedzi grupowiczow

    Jaromir