    From: "MM" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zaswiadczenie z US o dochodach (DG)
    Date: Sat, 17 Mar 2007 11:38:11 +0000 (UTC)

    Witam

    Z tego, co wiem, istnieje mozliwosc otrzymania z US zaswiadczenia o osiaganych
    dochodach w ramach prowadzonej DG za dany okres. Od tego roku nie trzeba
    jednak skladac deklaracji, a jedynie wplacac zaliczki na podatek. Jak US sobie
    poradzi z takim fantem, ze ktos nie sklada juz deklaracji i nagle sklada
    wniosek o zaswiadczenie o osiaganych dochodach? Czy US bedzie robil problemy,
    czy wyliczy osiagniety dochod npdst. wplaconych zaliczek?

    Zaswiadczenie jest mi oczywiscie potrzebne do banku (kredyt). Deklaracje biuro
    rach. wysylalo poczta, wiec tez nie ma urzedowo potwierdzonych dokumentow z
    zeszlego roku, a w tym roku deklaracji juz nie wysylaja.

    Czy ktos sie orientuje ile kosztuje wydanie takiego zaswiadczenia, czy sa
    jakies ograniczenia i ile to wszystko trwa?

    Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz
    MM