  • 1. Data: 2003-10-24 21:13:39
    Temat: zatrudnienie absolwenta
    Od: "Salhira" <s...@w...pl>

    Witam. Chciałabym zatrudnic znajomą absolwentke szkoły zawodowej.
    Słyszałam, że będzie mi przysługiwała ulga w opłacaniu za nią składek
    społecznych.W związku z tym mam kilka pytań:.czy absolwentka musi być
    zarejestrowana w urzędzie pracy jako bezrobotna;czy sprawa dotyczy tylko
    studentów i absolwentów szkól średnich czy również szkół zawodowych; jesli
    jest to dziewczyna zameldowana w innym mieście to muszę wystąpić do
    tamtejszego urzędu pracy? Jak to sie załatwia, może ktos wie.Dziękuję.
    Ola

  • 2. Data: 2003-12-05 20:43:50
    Temat: Re: zatrudnienie absolwenta
    Od: lidpiotr<l...@p...onet.pl>

> [...]
    do
    > tamtejszego urzędu pracy? Jak to sie załatwia, może ktos

    Proponuję zacząć od swjego urzędu pracy, czy posiada środki na
    dofinansowanie zatrudnienia absolwenta. Tam dokładnie poinformuja
    Panią kogo może Pani zatrudnić i czy urząd posiada obecnie środki na
    przyznanie Pani dofinansowania z tego tytułu. Sama procedura
    załatwiania jest bardzo prosta,
    Pozdrawiam
    Lidia

    -> http://usenet.pomocprawna.info