  • 1. Data: 2004-02-18 21:48:53
    Temat: wpisy do KPiR
    Od: "Przemysław Kapłon" <k...@w...de>

    Witam!
    Mam następujące pytanie:
    Prowadzę jednoosobową działalność opodatkowaną na zasadach ogólnych (PIT-5
    + KpiR)nie jestem płatnikiem VAT.
    Czy w książce przychodów i rozchodów muszę podawać nazwę i adres adres
    każdego kontrahenta, czy tylko tych, którym wystawiam rachunki, a w
    pozostałych przypadkach tylko rodzaj zdarzenia i suma? Jestem tłumaczem i
    wszystkie tłumaczenia wraz z danymi zleceniodawcy wpisuję do repertorium.
    Adresy ich są mi więc znane.

    Pozdrawiam

    Z adresu w nagłówku należy usunąć cyfrę zero.

  • 2. Data: 2004-02-19 01:09:09
    Temat: Re: wpisy do KPiR
    Od: ala <w...@o...pl>

    Według mnie, poniewaz Twoje zapisy w KPiR są, dla celów podstkowych, jedynym zapisem
    dokonanej transakcji - musisz zapisywać w KPiR pełne dane swojego kontrahenta.

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>