    From: "Smart Group" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zawieszam dzialalnosc - POMOCY
    Date: Thu, 22 Aug 2002 17:33:40 +0200

    Witam wszystkich szanownych grupowiczów :-)
    mam taki probklem: chcialabym zawiesic dzialalnosc we wrzesniu - na 30 dni
    ( termin z ZUS- zeby nie stracic mozliwosci swiadczen zasilku chorobowego -
    i tu jest ok, bylam w ZUS-ie o dowiedzialam sie ze musze to zrobic na :
    Wyrejestrowanie ( zawieszenie) - na drukach ZWUA i ZWPA
    zarejstrowanie ponowne ( odwieszenie) na drukach ZFA i ZWA

    troche tego jest - ale raczej zrozumiele...
    natow miast problemy zaczely sie w momencie gdy chcialam sie dowiedziec co
    zrobic powinnam w odpowiednim US. w postach od grupowiczow wyczytalam, ze
    wlasciwie tylko musze napisac jakies oswiadczenie ... i to wszystko
    Byłam dzisiaj w swoim US i - nie wiem , czy ja nie zrozumialam tej
    babeczki - czy ona totalnie mnie nie zrozumiala o co sie pytam....
    gdyz dala mi do wypelnienia druk NIP-1.... czy to jest ok? na tym druku mam
    zglosic zawieszenie? przeciez to jest druk zgloszeniowy albo
    aktualizacyjny...
    Czy zalatwial ktos moze podobna sprawe? jak to jest w tych urzedach
    skarbowych?

    chcialam zawiesic dzialalnosc na 30 dni - wrzesien? co wg Was powinnam
    zaniesc do US? a co z VAT-7 za wrzesien? KUP we wrzesniu - rozumiem ze nie
    istnieja? pomozcie prosze
    [pzdrawiam
    Basia