    From: s...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zawyzona stawka vat a dalsze konsekwencje
    Date: Thu, 14 Jun 2007 08:22:23 -0700

    Pytanie:

    Powiedzmy, ze w ramach dzialalnosci gospodarczej wykonuje uslugi
    objete stawka 0% dla firm. Poniewaz nie chcialbym miec pozniej
    ewentualnych problemow z urzedem skarbowym (bo a nuz wymysla jakis
    kruczek i okaze sie, ze jednak w mojej sytuacji vat powinien byc 22%),
    wolalbym stosowac stawke vat 22%. Czy dla firmy, ktora bedzie ode mnie
    kupowac moje uslugi byloby to problemem? Czy zastosowanie zlej stawki
    vat naraza mojego klienta na jakies problemy, jesli on odliczy sobie
    ten zawyzony vat?

    Z gory dzieki za odpowiedz