  • 1. Data: 2005-07-12 12:13:12
    Temat: zażalenie na postanowienie - wzór [PILNE]
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Witam wszystkich,

    złożyłem w US wniosek o interpretację prawa podatkowego - otrzymałem pisemko
    o dostarczenie dodatkowego papierka, który to został w obowiązującym
    terminie osobiście doniesiony.

    Niestety otrzymałem
    US ... POSTANAWIA pozostawić wniosek bez rozpatrzenia jako nieuzupełniony
    mimo prawidłowego wezwania do uzupełnienia...

    Na nic zdało się to, iż dokument 'uzupełniający' wniosek mam złożony, w
    terminie i dodatkowo osobiście - jak mówią w US 'nie dotarł do nas,
    trudno! - proszę złożyć wniosek od nowa...'
    :-)
    w sumie to jest śmieszne i żałosne, bo pieczątki i faktu złożenia nie
    kwestionują, ale postanowienie zostało już wydane i nic nie da się zrobić.

    Oczywiście tego tak nie zostawię,

    muszę napisać ZAŻALENIE do dyrektora Izby Skarbowej, mam zawrzeć zarzuty,
    określić istotę i zakres żądania....

    CZY MA KTOŚ TAKI WZOREK ZAŻALENIA???
    jeżeli tak, będę bardzo wdzięczny za podsyłkę na email lub za 'wklejenie' na
    grupę...

    Serdecznie pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

    p.s.
    o wzorek proszę, gdyż nie chciałbym popełnić prostego błędu, domyślam się iż
    w kwestii 'istoty i zakresu żądania' mam wnioskować o:
    - wydanie postanowienia uchylającego postanowienie nr. 1
    - ponowne rozpatrzenie wniosku w terminie... ????

    :-O