    From: ">netoperek<" <netoperek@wytnij_to_z_adresu.terramail.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zdaje się że mam kłopot :(
    Date: Wed, 20 Oct 2004 10:21:49 +0200

    Ostatnio dowiedziałem się, że mam chyba wielki kłopot.
    Jakiś czas temu pojechałem po samochód do niemiec dla znajomego. On nie mógł
    ze mna jechać więc musiałem go wziąć na siebie. Było to w maju więc ceny
    były niskie i za samochód zapłaciłem 150 Euro (+ opłaty za rejestrację i
    paliwo).
    Przyjechałem na miejsce i sfinalizowałem sprawę spisując z gościem umowę
    sprzedaży na 4 tyś zł. Teraz okazuje się że mam kłopot. Auto z akcyzą i
    opłatami wyniosło mnieokoło 2000 zł. Sprzedałem za 4000 tyś czyli zarobiłem
    2000 zł. wszytko byłoby ok, ale niestety dowiedziałem się że muszę zapłacić
    podatek dochodowy 19% od tych zarobionych 2000 zł. czyli 380 zł. Tak się
    składa że suma ta dla mnie jest kosmiczna a pieniądze dawno się już
    rozeszły. Czy jest jakiś sposób żeby ominąć tą pułapkę?
    A moze wogóle nie zgłąszać tej sprzedaży przy rozliczeniu rocznym? Kurcze,
    wiem że to głupi pomysł ale jestem w desperacji. Na codzień zarabiam
    niewiele ponad 700 zł z czego ponad połowa idzie na opłaty. Jak przyjdzie mi
    do zapłącaniea tych 380 zł to z czego ja to zapłacę?
    Pomózcie proszę.

    >netoperek<

    gg: 2447278

    mail: netoperek(a)terramail.pl (zamiast (a) wpisz @ :) )