  • 1. Data: 2005-03-08 13:39:12
    Temat: zlecenie obcokrajowiec
    Od: "Bea" <b...@g...pl>

    Witam!
    Mam maly metlik.
    Chcemy zatrudnic obywatela Ukrainy na zlecenie (student - z tego co wiem nie
    podlega ZUS - młody).
    Moje pytanie dotyczy podatków.
    Jaka jest stawka podatku dla niego 19 czy 20%? AIESEC mowi ze 20 - moze to
    dotyczy cudzoziemcow?
    Do kiedy należy ją wpłacić? AIESEC twierdzi że do 7 nast. miesiąca.
    Kiedy składam za niego deklarację? Odnalazłam deklarację IFT-1, ale na niej
    jest napisane ze składa się ją do konca lutego nast. roku - a AIESEC znowu mi
    twierdzi że w terminie wplaty podatku czyli do 7.
    Mi się zdaje ze chyba do 20? Kiedys dawno sie placilo podatek od zlecen do 7.

    Czy ktos wie czy mamy umowe o podwojnym opodatkowaniu z Ukrainą?

    Pozdrawiam!

    Bea

  • 2. Data: 2005-03-08 13:49:20
    Temat: Re: zlecenie obcokrajowiec
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Bea wrote:
    > Witam!
    > Mam maly metlik.
    > Chcemy zatrudnic obywatela Ukrainy na zlecenie (student - z tego co wiem nie
    > podlega ZUS - młody).

    A wolno mu w ogóle pracować w Polsce?

  • 3. Data: 2005-03-09 06:31:16
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > A wolno mu w ogóle pracować w Polsce?

    Chyba trzeba postarać się o jakieś zezwolenie na zatrudnienie cudzoziemca ?!

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://zycz.3mam.net

  • 4. Data: 2005-03-09 07:13:54
    Od: "Bea" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przepraszam bardzo - nie pytalam o pozwolenia na prace tylko o podatki.
    Pozwolenie ma. Nie o to mi chodzi.

    Pozdrawiam!

    Bea