  • 1. Data: 2008-04-29 10:20:39
    Temat: zleceniobiorca w niemczech - czy polski zleceniodawca odprowadza zal.podatku?
    Od: f...@o...pl

    Przebywam od 4 lat w Niemczech. Czy moj zleceniodawca - firma majaca
    siedzibe w Polsce musi odprowadzic zaliczke do polskiego US na poczet
    podatku dochodowego, czy tez obowiazek zaplacenia podatku dochodowego
    zostanie przeniesiony calkowicie na mnie i podatek ten zaplace
    osobiscie w niemieckim US? - ta druga opcja wydaje mi sie osobiscie
    bardziej logiczna jako ze posiadam niemiecki NIP i podlegam tutaj
    nieograniczonemu obowiazkowi podatkowemu z racji ze przebywam tutaj na
    stale. usluga wykonana dla polskiej firmy bedzie wykonana takze na
    terenie Niemiec.