  • 1. Data: 2008-04-29 06:20:45
    Temat: Podatek zapłacony po terminie
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Dziś wpłaciłem zależny podatek razem z odsetkami. Było to 29 dni po
    terminie.
    Czy mam jeszcze pisać do US jakies pismo? Czynny żal, wyjasnienie?
    Jacek

  • 2. Data: 2008-04-29 06:28:10
    Temat: Re: Podatek zapłacony po terminie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Jacek pisze:
    > Dziś wpłaciłem zależny podatek razem z odsetkami. Było to 29 dni po
    > terminie.
    > Czy mam jeszcze pisać do US jakies pismo? Czynny żal, wyjasnienie?

    A jaki to był podatek? Bo te 29 dni to mi do niczego poza CIT8 nie pasuje.

    MAddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-04-29 07:51:38
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Dokładnie CIT-8. Druczek przelewu nosiłem w teczce przez 5 tygodni :-(
    Jacek

  • 4. Data: 2008-04-29 08:00:05
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Jacek pisze:
    > Dokładnie CIT-8. Druczek przelewu nosiłem w teczce przez 5 tygodni :-(
    > Jacek

    I nie ścigali cię?

    Masz sporo szczęścia.
    Jeżeli zapłaciłeś z odsetkami to sprawa zakończona.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813