  • 1. Data: 2004-04-25 17:11:07
    Temat: Ulga Budowlana
    Od: "LUC" <l...@g...pl>

    Witam

    Mam pytanko, odliczam sobie podatek z ulgi budowlanej od 2000 roku. Z 2002
    zostalo mi X pieniazkow do odliczenia w nastepnych latach. Czy moge te kwote
    odliczyc w 2003 roku? (nie pamietam jaka to byla ulga, czy oby nie jakas
    3-letnia)

    Gdyby ktos mi mogl pomoc bylbym wdzieczny

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-25 17:28:30
    Temat: Re: Ulga Budowlana
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    LUC wrote:

> [...]
    > odliczyc w 2003 roku? (nie pamietam jaka to byla ulga, czy oby nie jakas

    możesz. Nie ma żadnego limitu czasowego odliczeń. Odliczasz aż do skutku.
    3 lata dotyczy ulgi remontowej, a nie dawnej dużej ulgi budowlanej.