  • Data: 2006-05-21 18:52:44
    Temat: zmiana banku a odliczenie odsetek od dochodu
    Od: Luki <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam pytanie dotyczące możliwości kontynuacji korzystania z ulgi
    odsetkowej po zmianie banku kredytującego zakup mieszkania. Jeśli dwa
    lata temu kupiłem na kredyt mieszkanie a obecnie chciałbym wziąć kredyt
    refinansowy w innym banku to czy będę mógł dalej odliczać odsetki od
    kredytu od dochodu czy może w związku ze zmianą banku utracę taką możliwość?
    Jeśli ktoś z Was przerabiał taki scenariusz to uprzejmie proszę o
    poradę; chętnie wysłucham również Waszych przemyśleń na ten temat,
    najlepiej opartych o konkretne przepisy lub interpretacje US.

    pozdrwaiam,
    Luki