  • 1. Data: 2006-05-19 14:35:47
    Temat: zmiana miejsca zameldowania i NIP-3
    Od: "barbia" <b...@g...pl>

    Kilka dni temu zmienilam miejsce zameldowania a teraz czeka mnie zlozenie do
    US NIP'u-3 i tutaj pytanie - czy NIP-3 z uaktalnienieniem danych ( w tym
    przypadku zmana zameldowania) mam skladac do US któremu kiedys podlegalam
    czy do US który obecnie mnie obejmuje ??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-19 15:43:42
    Temat: Re: zmiana miejsca zameldowania i NIP-3
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    barbia napisał(a):
> [...]
    > przypadku zmana zameldowania) mam skladac do US któremu kiedys podlegalam
    > czy do US który obecnie mnie obejmuje ??

    Zawsze do nowego US. Tam jest taka rubryczka na NIPie gdzie się zaznacza
    jeżeli zmiana spowodowała przejście pod inny urząd i trzeba napisać jaki
    był poprzedni.

    Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą to profilaktycznie dobrze jest
    tez napisać pisemko z informacją o zmianie miejsca zamieszkania do
    starego US żeby cię potem nie ścigali że np. PIT5 nie złożyłeś. Urzędy
    maja tendencję do nieprzekazywania sobie takich informacji w rozsądnym
    terminie chociaż maja taki obowiązek.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2006-05-20 04:57:15
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Maddy napisał:

> [...]
    > starego US żeby cię potem nie ścigali że np. PIT5 nie złożyłeś. Urzędy
    > maja tendencję do nieprzekazywania sobie takich informacji w rozsądnym

    :-)
    Właśnie parę dni temu zadzwonili do mnie z poprzedniego US z pytaniem
    czemu nie składam deklaracji VAT.
    VAT-5 z nowego US nosi datę 2 września 2005.

    pzdr

    Tomek

    Potrzebujesz gotowki? Halogotowka to nawet 50 000 bez wizyty w banku.
    Rata od 35 zl, bez poreczycieli. Wypelnij formularz. Oddzwonimy.
    >>> http://link.interia.pl/f1942

  • 4. Data: 2006-05-20 06:09:42
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tomasz Staszewski napisał(a):

    > :-)
    > Właśnie parę dni temu zadzwonili do mnie z poprzedniego US z pytaniem
    > czemu nie składam deklaracji VAT.
    > VAT-5 z nowego US nosi datę 2 września 2005.

    No i wykrakałam :D

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2006-05-22 11:30:20
    Od: "barbia" <b...@g...pl>

> [...]
    > US żeby cię potem nie ścigali że np. PIT5 nie złożyłeś. Urzędy maja
    > tendencję do nieprzekazywania sobie takich informacji w rozsądnym terminie

    Wielkie dzięki, już dzisiaj złożyłam w moim "nowym" US