  • 1. Data: 2002-06-09 09:58:37
    Temat: zmiana stawek celnych na auta-kiedy?
    Od: "maciek" <m...@m...uci.agh.edu.pl>

    Zmianie maja ulec stawki celne na samochody uszkodzone przywozone z
    zagranicy.Czy oplaca sie czekac na te nowe zmiany,mam na mysli wysokosc
    stawek?.Kiedy przypuszczalnie zmiany te maja zostac wprowadzone?
    Zdaje sie, ze takie auta trzeba bedzie naprawiac ja scisle okreslonych
    warsztatach i bedzie mozna przywozic auta max. 2 letnie.Bardzo prosze o
    info.

  • 2. Data: 2002-06-13 11:08:28
    Temat: Re: zmiana stawek celnych na auta-kiedy?
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik maciek <m...@m...uci.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:adv9ct$m2q$...@i...cyf-kr.edu.pl...
> [...]
    > Zdaje sie, ze takie auta trzeba bedzie naprawiac ja scisle okreslonych
    > warsztatach i bedzie mozna przywozic auta max. 2 letnie.Bardzo prosze o

    JA nie wiem nic o konkretach. To są różne projekty a co z tego wyjdzie to
    nie wiadomo.
    Wszelkie pomysły ułatwiające sprowadzanie aut używanych z zagranicy blokują
    dealerzy i producenci nowych aut.
    Poza tym obecnie nie stawka celna ale akcyza jest duża. I nie wiadomo czy
    akcyzę też obniżą?

    WS