  • 1. Data: 2002-06-09 10:13:05
    Temat: korekta numeru
    Od: "Jan Krzysztof Fedorowicz" <j...@f...pl>

    Witam Wszystkich.
    Mam taki problem:
    wystawiłem fakturę VAT z nieprawidłowym numerem faktury.
    Czy mam wystawić notę korygującą (według przepisów notę ma prawo wystawić
    odbiorca faktury jeżeli są wpisane błędne dane jego dotyczące), czy fakturę
    korygującą (według ustawy faktura korygująca może dotyczyć danych
    wartościowych faktury). Czy też inny dokument. W ustawach nie doczytałem się
    co zrobić w takim przypadku, a wymiana faktury nie wchodzi w grę.

    jkf Jan Krzysztof Fedorowicz

  • 2. Data: 2002-06-09 10:29:08
    Temat: Re: korekta numeru
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Jan Krzysztof Fedorowicz <j...@f...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:adva7a$iku$...@n...tpi.pl...
> [...]
    fakturę
    > korygującą (według ustawy faktura korygująca może dotyczyć danych

    Wystaw fakturę korygującą

    Orka

  • 3. Data: 2002-06-09 21:13:26
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    Gosciu???

    To Ty jestes ten od dziennika telewizyjnego...????

    Użytkownik "Jan Krzysztof Fedorowicz" <j...@f...pl> napisał
    w wiadomości news:adva7a$iku$1@news.tpi.pl...