  • 1. Data: 2005-06-26 12:17:54
    Temat: zmiana w fakturze- jak to zrobić
    Od: "Skorupa" <s...@i...net.pl>

    W maju wystawiłem fakture na przelew która została juz zaksięgowana. Osoba
    której wystawiłem fakture poprosiła aby zmienić date i wystawic ja w
    czerwcu. Jest to mój stały odbiorca więc chciłbym mu pójśc na ręke.
    Jak mam to zrobić, czy wystawić korekte faktury ze zmienioną datą?

    SKORUPA GG 1712282

  • 2. Data: 2005-06-26 16:17:13
    Temat: Re: zmiana w fakturze- jak to zrobić
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Wystaw mu duplikat z data czerwcowa.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-06-27 13:12:47
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Skorupa" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >czerwcu. Jest to mój stały odbiorca więc chciłbym mu pójśc na ręke.
    > Jak mam to zrobić, czy wystawić korekte faktury ze zmienioną datą?

    z tego co pamietam, fakure zakupowa mozna zaksiegowac w miesiacu wystawienia
    lub w nastepnym miesiacu.
    Czyli ty nic nie musisz robic, a on niech sobie ja zaksieguje w czerwcu -
    zawsze przeciez list z faktura mogl isc "kilka" dni dluzej ;-))

    pozdrowienia
    piotrek

  • 4. Data: 2005-06-27 19:57:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 27 Jun 2005 15:12:47 +0200, "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>
    wrote:

> [...]
    >Czyli ty nic nie musisz robic, a on niech sobie ja zaksieguje w czerwcu -
    >zawsze przeciez list z faktura mogl isc "kilka" dni dluzej ;-))
    A moze on chce date czerwcowa aby zaksiegowac w lipcu? :)

    WAM